Kubuss51 ilk doğumum çok kolaydı yemeğimi yedim makyajımı yaptım gittim sadece bir biraz leke görmüştüm ve oraya gidince doğumhaneye gönderdiler azıcık bir belim ağrıdı doğurdum o anda kadınlar İşte bu kadın hemen geldi doğurduğu Biz Kaç gündür burada can çekişiyoruz dediler ve Nazar ettiler ikinci Çocuğumda aynı böyle makyajımı yaptım yemeğimi yedim gittim Biraz leke görmüştüm aynı yine doğururum diye sancı Yok bir şey yok Suni sancı verdiler 7 saat falan Suni sancı çektim artık Öldüm Öldüm bayağı zor geçti gerçekten şu anda 3 hamileyim