A44-10 ikisine de takibe gidiyorum doğumu özelde yapacağım. Şehir hastanesinin muayenesinden vs memnunun fakat ben perinatoloji takipli olduğum için benim muayenemi uzman doktorun kendisi yapıyor ama normal gebe polikliniğinde hem ilgi çok az hem çabuk bitiyor hem sana anlatmıyor göstermiyorlar bazen bazıları gösteriyor Sadece . Fotoğraf çok vermiyorlar, eşiniz giremiyor göremiyor. Doğumda dahi refakatçi kalamıyor yanınızda bebeği sadece ziyaret saatinde görebiliyor. O yüzden özel bence 👌