durusuuu Kızlar 11 haftalık hamileyim yoğun bir grip geçiriyorum bogaz ağrısı ile başladı gribe çevirdi. Yediğim hiçbir şeyden tat alamıyorum. İlaçta içemiyorum malum. Böyle olup kolaylıkla atlatan var mı lütfen yardımcı olun önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻❤️
KFeyza_ durusuuu canım 7 haftalıkken ben yoğun grip oldum influenza olmuşuz crp falan yükselmişti 1 gün hastane de kaldım serumlar takıldı c vitamini aldım evdeyim d vitamini demir kullanıyorum. Çok şükür 2 hafta geçti üzerinden 9+1 deyim şuan daha iyi gibiyim sizde vitaminlerinize dikkat edin özellikle d vitamini
babyy__ durusuuu kuzum birşey kullanamıyorum deme benden sana tavsiue özel bir hastane aciline başvur benimde griple baslayım zatüreeye çevirdi serumlar havalar derken 3 gun hastanede yattim
zamloss123 durusuuu ilk gebeliğimde bitkisel bi şurup vermişti doktor ballı zencefilli çok da işe yaradı diyemem. Ben evde ballı limonlu sıcak içiyordum pekmez yutuyordum miden kaldırırsa sarımsak bal limon da hastalığa iyi geliyor. Şimdi ki hastalıklar da bi tuhaf geçmiyor kolay kolay
KFeyza_ durusuuu valla canım 9+2 yim rabbime emanet orada bilgim yok sadece o zaman kalp atışına bakılmıştı doktorum güzel daha bişeyden haberi yok bebeğin kalp atışları iyi demişti açıkçası ben rabbime emanet ediyorum yavrumu onu orada koruyup kollayan kapalı alanda büyütüp doğmasını sağlayan herşeyi yoktan var eden rabbimiz bende rabbime emanet ettim daha da gidemedim hastaneye 3 hafta sonra gideceğim 🌺
durusuuu KFeyza_ KFeyza_ ne güzel yazmışsın 😍 hepimizin bebeğini Allahım korusun anneler hastalanmasın 🙏🏻
KFeyza_ durusuuu öyle canım sonuçta hastalık bizim elimizde olan bişey değil elinden bişeyde gelmiyor rabbime emanet ediyorum. Doktor ne derse yapmaya çalışıyorum gerisine ne gücümüz yeter nede başka bişey o yüzden teslimiyet içinde bekliyorum öyle 🌺🌺🌺