Deryalina- Bebek ilk doğduğunda kanlı mi giydiriyorlar kıyafet batar mi güzel bir takım aldım onlu dogumhaneye onu mu vereyim yoksa basit beşli takım sonrasında değiştireyim mi
Dodomom Deryalina- Ben 2 çocuğumda kan falan görmedim gayet temizdi . Hep uyuduğu için değiştirmedim çıkmadan önce değiştirdim kirlenmedi çünkü. 1 gün kalmıştım hastanede
yarencaliskan Deryalina- kanını temizliyorlar ama yinede kirleniyor tabi bende ilkte normal bir takım aldım sonra güzellerini giydiririm dedim
Miracleee Deryalina- gebe okulundaki ebe ilk giydirilen kıyafetlerin değiştirilmesi gerektiğini söylemişti.
binnur64 Deryalina- hayır hiç kan yoktu tertemiz mis gibiydi yıkanmadığı halde, benim doğurduğum hastanede hemşireler giydirmedi bize verdiler biz giydirdik