Suadmsv ben altıma etek giymiştim kolay ulaşabilsinler diye. Ameliyat önlüğü giydirdiler ve sadece sütyeni çıkarmamı söylediler. Tişörtümü geri giydim, eteğimi de çıkarmadım altında da baksır vardı, hepsinin üzerine ameliyat önlüğü giydim. Masaya yattığımda da altımı çıkarmadım dedim, onu biz halledeceğiz dediler , hiçbir şeyi çıkarmadım gibi bir şey oldu yani. Uyandığımda da eteğim duruyordu altımda, ama baksırımı çıkarmışlar ve yastığımın altına koymuşlar. Uyandırdıklarında söylediler yastığın altında diye. Bir de üzerime tamamen pike örtmüşlerdi hiçbir yanınız açıkta olmuyor merak etmeyin