Gncgozde Merhaba kızlar 12 aralıkta transfer oldum yarın test günüm. İşt transfer negatif oldu çok korkuyorum yarın kan verecem bana dua edermisiniz
merii10 Gncgozde insalah hayırlısıyla pozitif sonucu alırsınız ve sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza🤲 evde test yapmadnzmi
ayseyma_omer Gncgozde insallah hayırlı sağlıklı bir bebiş vardır karnında 🌸 pozitif olursa yaz mutlaka 🌸
Gncgozde Aabbccc bilmiyorum ki 5. Gün emriosuydu doktorum tutar gözüyle baktım ama bende bilmiyorum zaten şans %30 dedi 2 tane koysun istedim bu sefer koyamam 2 tane negatif olursa çift koyarım dedi
Gncgozde Aabbccc eşimin sperm sayısı düşüktü ilaç kullandı pek fayda etmedi sonra biz takviye kullandık onunla yükselme oldu hemen de tüp bebek yaptık kaliteli emrio olsun dye dondurduk tabi ilki tutmadı şimdi tekrar yaptırdım inşallah bu sfer tutunmuş tur
Aabbccc Gncgozde benim halamın da eşinin çok düşüktu sperm sayısı 5 milyondan azdı şuan gittiğim hastanede tedavi gördü ikizleri oldu şimdi siizinde inşallah tutar🤲
Aabbccc Gncgozde inşallah olur cnm valla onların çok olumsuz du yani her ikisinde de sorun vardı hatta doktor tercihi çok önemli