sedanur4004 bende 6+2 haftalığım çok şükür ilk gebeliğim ne yazık ki kimyasal ile sonuçlandı. Deneyelim öylesine dedik makasa oturmuşum. Asla kız erkek fark etmez Rabbim o hissi tattırsın nasip etsin sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün şekilde o yeter benim için merak ettiğim için sordum☺️