eylmz Doğumdan sonra giymek için pijama takımı alacağım trendyolmilladan ama hangi beden alacağım kararsız kaldım. Normalde 36 bedendim suan 10 kilo aldım 32.haftadayım hangi beden alsam
Kelebek1_ eylmz doğumdan sonra giyeceksen sadece normal bedeninden bi beden büyük al aldığım kiloya bakma doğumdan sonra göbeğin gidecek zaten büyük ölçü de beli lastikleri olursa rahat olur zaten
Kelebek1_ eylmz normal talimatla yıkarsan çekme yapmaz hastane için bi tane elbise tarzı bişey olsun gecelik gibi ilk doğumdan sonra o çok daha rahat oluyor hemen kafadan giydiriyorlar sonrasında pijama giyersin