Karbeyaz_ Merhaba kızlar şuan 21 haftalığız üşütmüş de olabilirim bilmiyorum ama iki gündür vajinamda bi ağrı var böyle bazen ince sızı gibi oluyor ayağa kalkarken ağrıyor neden oluyor acaba 🙏
Gulsah_09 Karbeyaz_ ben 25 haftalığim bende uzun zamandır var 1 ay önce doktor kontrolumde sormustum normal demisti
Boncukk123 Karbeyaz_ bende yarın 19 a giricem nasib olursa benim de 1 haftadır agrı var yürürken gece saga sola dönerken agrı oluyor kemikler de umarım normaldir