Esmezgulcin93 28 eylül 26 ekim 22 kasım adet oldum normali 19 kasımda falan gelmesi lazım gelmedi hala şimdi peçeteye çok az pembe leke geldi test yapmadım pazartesi kan vermeye gidicektim 6 yıldır bekliyorum
Meneksem Esmezgulcin93 rahim filmi çektirdin mi canım inşallah vardır erken gebelik testi alıp yapabilsen iyi olurdu
Merve2119 Esmezgulcin93 kuzum inşallah rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı sıhhatli bi evlat nasip eder 🤲🤲 test alsaydın Kzuum belkı yerleşme kanaması olabilir
Esmezgulcin93 Asiyam__010 adet ağrım da yok anlamadım ki çok umutlanmıştım bu sefer hiç böyle olmamıştı
papatyaolsun Esmezgulcin93 devlette mi oldunuz özelde mi peki canım? Eğer devlette olup 2 kez aşılama tutmadıysa rapor çıkarıyorlarmış, istediğin yerde tüp bebeği indirimli yaptırıyormuşsun
simgennur0 Meneksem ya bende sabah test yaptık 10 saniye silik durdu sonra kayboldu neden acaba daha yeni olduğu için bi bat yarın
Merve2119 simgennur0 Kzuum flaşı üstünden hafifçe tutsana fotoda sadece diğer çizgi çok belirgin olmuş
Esmezgulcin93 Merve2119 çok sancı çektim kahve leke gelmiş az silindim bişey yok pisikolojim bozuldu artık