Benay [bilinmeyen] gevurların eline kaldık dili de bilmiuorum eşimde girecek Doğuma o ıkın diyecek ben ıkınacam 😂😂😂
ATC Asdre canım benim de o hafta da döndü bebeğim benim hem kendi doktorum hem ebe dönmüş dedi anlayabiliyorlar demekki 😊
Senos Asdre 25 haftalık iken dönmüştü benim kızım. Daha kaç kez pozisyon değiştirecek o demişti ama değiştirmedi 34.haftadayız başı hep aşağıda. Baş aşağıda olması problem değil yani kasılma, kanama vb. Başka şeyler yoksa
Asdre Sağolun kızlar valla ebe öyle bi söyledi ki bebek doğum pozisyonu almş en ufak ağır kaldrrsan yada yanlş hareketinde doğumunu başlatırsın dedi bende bebek kanala girdi falan sandım sancı bekliyorum 😂 çok korktum erken doğacak diye Allah razı olsun hepinze hayırlı doğumlar 🙋♀️