Maryhoney Arkadaşlar 22.haftadayim kaçıncı hafta ne şekilde istiyoruz özel bir şirkette çalışıyorum asgari ücret. Ve ne kadar para veriyorlar bilgisi olan tarif edebilir mi
Ebru3457 Maryhoney canım 32. Haftada alınıyor çalışmak istersen çalışabilir raporu alıyorsun istemezsen 32. Haftada izne çıkabiliyorsun şuan bende net bilmiyorum ama asgari ücret için doğum parası 37.000 bin yazıyor
Sbealyihnan Maryhoney 31+6 son çalışma günün oluyor. Ben 31+4’te ayrıldım. Rapor almaya gittim doktorum direkt rapor verdi. 4 gün oldu doğum iznine ayrılalı bende özel şirkette çalışıyorum.
Maryhoney Ebru3457 yılbaşında ki zamla bu değişir mi peki. Bir de iki raporuda alsan o parayı alabiliyor muyuz
Evlimutlucocuklu06 Haftada çalışamaz raporu alacaksınız şirket muhasebecinize vereceksiniz. İzin 8+8 hafta ama isterseniz 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu alabilirsiniz o zaman doğuma kadar 3 hafta doğumdan 13 hafta izniniz olur. Sizin doğum 2024 olacağı için yeni asgari ücrete göre olur o yüzden rakam için bir şey diyemeyiz suan
Maryhoney Evlimutlucocuklu06 doğumdan hemen sonra tekrar baslanmiyor yani 16 hafta izne çıkılıyor 32de çalışamaz alinca
Ebru3457 Maryhoney 32. Haftaya kadar çalışırsan alabilirsin doğum iznine kadar çalışman lazım sonra 12 ayın brütüne bakılıyor diye biliyorum canım yanlışlık olmasın yılbaşından sonra miktar değişebilir
Ebru3457 Maryhoney bende çalışıyorum canım benimde 3 haftam kaldı 32 haftalık olmama zaten iş yeri bilgilendirir bende dayanabilirsem bi kaç hafta daha çalışıp sonra izine ayrılmayı düşünüyorum
Maryhoney Ebru3457 tamam 32.haftada doktora çalışamaz raporu almak istiyorum dicem gerisini muhasebeci halleder artık 4 ay çalışmak yok sonrasında yani o aradaki prim duruyor galiba
Ebru3457 Maryhoney aynen canım 4 ay izin onun 4 aylık doğum izni parasını alıyorsunuz isterseniz ücretsiz uzatabiliyorsunuz diye biliyorum
Skrn12 Ben 32. Haftaya kadar hep heyet raporu ile geçirdim. 32.haftada da calisamaz raporu aldim bakalim ne kdr bi ücret yatacak
Elif3333 Skrn12 bende hep heyetli ilerledim 8. Haftadan beri 32 de çalışamaz aldım. Tutar değişmiyor diye biliyorum canım.
Ebru3457 Ozgekerem ben alamıyoruz diye biliyorum devletin tanıdığı doğumdan önce 2 ay doğumdan sonra 2 ay olmak üzere toplam 4 ay onun ücretini alıyorsunuz ama isterseniz ücretsiz izninizi uzatabilirsiniz oda ücretsiz izin olduğu için alınmıyor diye biliyorum
Deryam35 Ozgekerem İşsizlik ödeneği alabilmeniz için son 3 yılda en az 600 günlük sgk priminiz olması ve işverenin sizi işten çıkartması gerekiyor yoksa alamazsınız
Elif3333 Demirela şahıs ödemeleri banka hesabı tanımlama diye yazın e devlette tanimlayin hesabınıza geçer aksi takdirde ptt ye yatar