Seveliko28 Sedef hastalığını çok çektim bir sürü doktor gezdim. Hiçbir ilaç işe yaramadı. Önce ensemde saç diplerimde çıktı sonra kollarıma yayılmaya başladı. Çok fazla kaşıntı, deri dökülmesi vs çok çektim. Karamürsel de bir adamı önerdi bir akrabam onun verdiği doğal krem ve çaylarla geçti şükür ve hala seneler oldu yok yanii.