ASE6154 Ysmmn çok yenmemesi gereken bir balık yani haftada 1 kere yemenizde zarar yok ama fazlası zararlı ama zaten çoğu besinin fazlası olunca zararlı oluyor
cokbilmismom Ysmmn levrek dip balığı yemeyin bence burda ben yedim bir şey olmadı diyenleride dikkate alamayın. Doktorunuza sorun dip balıkları yasak yüksek cıva içeriyor. Onun yerine hamsi istavrit ve somon yiyebilirsiniz