Girlss19 sscan18 Kız kardeşim doğum yaptı çok memnundu çok ilgiliydiler yine olsa yine Eda hocaya giderim diyor kat hemşireleri de çok ilgiliydi canım sağlıkla gelsin inşallah bebeğin 💕
sscan18 Yazmelegi_ Evet Aynur Hoca için de post açmıştım. Teşekkür ediyorum. Aynur Hoca da doğum yaptınuz mı🌸