Gebeligimde sigarayı bir türlü bırakamadım hep birakicam dedim bırakamadım azaltmaya çalıştım yapabildiğim kadar, gebe kalmadan önce 9.ayinda sigara içen birini görüp çok yadirgamistim ,sonra başka bir gebeyi sigara içilen ortamda duruyor diye bile yadirgamistim ben hamileyken değil sigara içmek öyle bir ortamda bile bulunmam demiştim sonra bu söylediklerimin cezasını çok güzel çektim her sigara icisimde bunlar geldi aklıma insan sinanmadiginin masumu olmuyor işte bunlari söylemek benim cezam oldu çocuğum doğdu sigarayı bırakabildim dogunca 5 aylık
oldu Allah’ımaa bin şükür ki sıkıntısı yok şuan için bilindik ama en ufak bi rahatsizlansa içtiğim sigaradan mı oldu acaba diye kafayı yiyorum hiçbir anne çocuğuna zararr veermek istemez bazı şeyler imtihan diyorum allahim yardımcınız olsun vicdan azabı çok kötü masum melekleri onlara zarar veriyorsak bizden bile korussun belki birilerine faaydasi olur yazdıklarım sağlık sıhhat versin yavrularımıza onlarla sinamasin rabbim bizi insanoğlu kusurlu, kusursuz olan rabbim sen yardım et yardım dileyen herkese