Merhaba benimde aynı şey başıma geldi kan testi yaptırmadım ama 18inde adet olmam gerekiyordu 21inde test yaptım tek çizgi dün pembe pembe kanamam oldu adet oldum sandım olmamışım dünden beri hiç kanama yok bugunde belim kasıklarım cok ağrıyor sanki adet olcakmışım gibi sizde başka hangi belirtiler var acaba