Hsret1234 bademommss__ Benimde ilk gebelikti geçen p.tesi doğum yaptım. Uyurken suyum geldi oda şöyle ki sanki altına ediyormuş gibi yada sanki biri orana ılık su döküyormus gibi oluyor. Mutlaka anlıyorsun zaten suyun geldiğini
bademommss__ Hsret1234 ya hayırlı olsun🌸 benimde su degil akıntı anladıgım kadarıyla sagolun cevabınız icin🙏
Dodomom bademommss__ ben 2 gebelikte anlamamıştım. Bir hafta 1 kaşık falan geldi . Hastaneye gittim 3 cm açıklık vardı o şuymuş işte normal akıntı ile farkı vardı