S17 Bu aylarda maalesef herkes grip 7.ayımdayım bir hafta önce gribi yeni atlattım ama çevremde herkes grip üşüme titreme hapşırık falan nasıl korunabilirim? Çoğu gitti azı kaldı, tekrar grip olmak istemiyorum
Adenala S17 Bağışıklığınızı güçlendirmeniz lazım ben zencefil shot yapıyorum 1 limon 1 portakal suyu Taze veya toz zencefil Bal Küçük kavanozlara yapıyorum her gün bir çay bardağı içiyorum iyi geliyor Normalde başka tariflerde var ben böyle yapıyorum bir de Sarımsak Bal Limon suyu Macun kıvamına getirip dolaba koyuyorum sabah akşam 1 çk yiyorum
battaniyemkareli S17 maske kullanarak. ben 6. aydan itibaren maske kullandım. 37 de doğum iznine ayrıldım. hala dısarı cıkacağım zaman maske takıyorum bu arada
Gulkar S17 kalabalık ortamlara girmemeye çalış maskeni ihmal etme aşırı sıcak ortamlarda virüs daha çabuk yayılıyor
S17 battaniyemkareli ailem mesela evin içinde eve geliyorlar üşüme geldi titreme geliyor diye o şekilde aynı evin içerisinde ne yapacağız köşe bucak oynuyorum resmen