Fdmgnr Arasındaki fark ne acaba. Birde ben wee damaklı emzik aldim şuan ona alıştı iyimidir arkadaşlar 40 günlük olcaz korkuyorum damak yapısı bozulur diye
OguzMoms Fdmgnr Damak yapısıyla ne alakası var Allah aşkına her çocuk her emziği tutmuyor benim yigenimde avent emdi ama oğlum tutmadı oda Nuk emziklerini tuttu damaklarida disleride gayet güzel yanı dert etmeyi wee’yi tuttuysa onunla devam edin bence 🌸 Ultra Air’de yanlış bilmiyosam gece üzerindeki ışıklar yaniyomus yere düşerse bulması falan kolay oluyomus yanlış bilmiyosam
Elfffaras Fdmgnr soft olanın kenarları plastik,şeffaf bebeğin yüzüne yani yanak ve çenesine baskı uygulamıyo böyle izi felan çıkmıyo,diğeri normal emzik kenarları sert olandan.Ben soft olanından aldım inşAllah bebeğim doğunca kullanıcam bakalım
sehrengiz_8 OguzMoms ultra air night da gece ışık gibi bir şey yanıyor ama ben kenarlarındaki delikle ilgili olduğunu düşünüyorum . Hava alması bakımından
Fdmgnr OguzMoms ne biliyim kuzum ya vicdan yaptım emzik verince doktor 6 aya kadar önermiyoruz demişti ama durmuyor uyanıkken biraz gaz sancimiz var dmzikle yatişiyor biraz ama korktum busefer içim rahatladı biraz ağız yapısı bozulur damagi diyolar ondan dolayi Philips mi alsam yoksa anne memesine yakın diyolar ya
OguzMoms Fdmgnr Bence hiç öyle takılmayın diyorum ya benim oğlum tutmadı aventi sizinkininde tutacağı garanti değil emzik bence anneler için çok büyük kurtarıcı oğlumu çok zor alistirdim ama şimdiki bebeğime doğduğu gün vercem valla 🤣
Fdmgnr OguzMoms evet öyle diyorlar uyanık olduğu süre içinde ağlamadan vakit geçirmiyor ya kucakta ya memede susuyor oyuzden emzik verdik. Bizde sağlıcakla kavuşun insallah canım
sehrengiz_8 OguzMoms çok haklısınız bebekten bebeğe değişiyor hangisini tutarsa onu deneyip vermekte fayda var benim oğlum da Avent tuttu diğerlerini tutmadı aventi de çok zor tuttu.
Fdmgnr Elfffaras teşekkür ederim canım evet wee emzik de iz birakiyor doğru diyorsun ona hiç dikkat etmemiştim