eymenim_ çok şükür, zaten karında bir şiddeti ağrı, Allah korusun pembe, kahverengi, yeşil akıntı ya da kanama vs olmadıkça bebeklerin iyi olduğunu söylüyorlar bizler hareket etmeyince evhamlanıyoruz ister istemez ama düzenlenecek hareketleri daha da 🙏🏼🥰