Kubbbb acil bir durum yok ise kadın dogum için soruyorsanız bütün randevulu hastaları bekliyorsunuz en son giriyorsunuz başka bir bölüm isede yoğunluğa göre ve insiyatıfe bağlı olabiliyor çünkü yaşlılara ve hamilelere olan ayrıcalığı kullanmaya çalışanlarda oluyor artık her hastane yapmayabiliyor