Kızlar merhaba çok şükür doğumum bir hafta önce oldu lakin şöyle bir durum var bebeğim üç gün önce sarılık oldu sınırda çıktı gereken tahliller de yapıldı bişey çıkmadı sarılık dışında lakin asıl önemli olan konu bebegim çok fazla uyuyor herkes de diyor ki uyandır onu uyumasin falan filan bunu bende biliyorum lakin ne yaptı isem uyandiramadim cimcikleme yüze ıslak bezle silme ne varsa sanırım kan şekeri düşüklüğü bu .Sizde de böyle bir problem oldu mu? Yardım istiyorum.