515151 16. Haftaya kadar mide bulantısı yaşadım. Prilam verdi doktor, ama içmeme rağmen kusmalarım arada yine oluyordu. Özellikle sabahları çok istifra ediyordum. Tuzlu şeyler yemeye çalışıyordum, çubuk kraker salatalım gibi. Onlar iyi geliyordu. Kusmamak için çok bişeyde yiyemiyordum. İştahsızlık baya oluyordu bendede. 16. Haftadan sonra düzeldi ama.