Yildizim canm bnde 6 aydan beri tuzu hamur işini kestirdi doktorum tansiyon aleti aldk 6 aydır günde üç kere yazıp atıyorum cok dengesiz dün gece acillik oldm bas dönmesinden gitim ama düşük cıktı evde 10,7 cıktı bi gittik 16,8 cıkmazmı😕 direk sedyeye yatırdılar iyice ölçtüler baktılar felan yarım saat e bi ölçüldüm 15,6 dan 13,7 ye düştü sonra cıkardılar hastaneden düzeldi diye hep böyle olursa doktor sezeryan yapıcak 🙁☹️ Pretein kaçağım flan yok ama hep yüksek cıkıodu şu iki haftada 13 ü geçmemişti 14,9 üstü direk yatırıolarmıs acil doktoru ilgilenmedi bnmle 🥺