Deniz13
Merhaba arkadaşlar ben 33+4 hamileyim 2 haftadır karnımda vücudumda kaşıntıyla birlikte kabarmalar oldu her tarafım kızardı kaşınmaktan bi hal oldum.Sivri sinek ısırığı gibi düşünün bu kışta soğuk duş almaktan bi hal oldum Uyku uyuyamıyorum.Hastahaneye gittim pupp hastalığına (hamilelikte görülen kaşıntı alerji şeklinde)yakalanmışım dedi doktor bi kaç krem vs yazdı fakat doğuma kadar geçmez dedi.Böyle bir problem yaşayan oldu mu ? Geçmesi için napıldı ?