3 aydır deniyoruz olmuyor ilk gebeliğimde ilk ayda olmuştu takvime göre de ilerliyorum ama olmuyor bir de gün aşırı da olmuyor çünkü eşim zorlanıyor ne yapmalıyım bu ay iki kere oldu şu an bat 7 ocak ilk deneme adetimin başlangıcından itibaren 10. Gün ve 12. Gün oldu gerçekten artık ne yapacağımı şaşırdım bugün de baya akıntım oluyor yumurtlamamı demek bu