Babyy21 ya ben de bir süre emzirme atleti giydim ama sonrasında ondan bile bunaldım sadece normal atlet giydim. Önü açık olduğu için yukarı çıkarmadan kullandım. Dışarısı için mecbur sütyen lazım uçları belli oluyor atlette. Mesela arkadaşım sütyenle rahat etmişti. Başka bir arkadaşım uçları çok belli olmadığı için 1 yıldır dışarda bile sadece emzirme atleti giyiyor. Siz de zamanla hangisiyle rahat ederseniz onu tercih edeceksiniz.