Kızlar 1 yaş 5 aylık bir kızım var ve ben Bebek düşünüyorum 2 yaş farkı koymak istedik eşimle kızımın aklı yetmeden kıskanmasın diye birde yaşım gencken istiyorum bakma gücüm varken.
Ben şuan emziriyorum kıyamadım için süten kesmedim şöyle düşündüm.kizim Ağustos ayında 2 ye giricek.bende Temmuz ayında sütten kesmeyi düşünüyorum 🤍