Sevil5757 30+4günlük hamileyim kızlar nasipse doğumum şubat ayında songül hanıma gidiyorum başından beri doğum yapan varmi bu hastanede sezeryan memnun kaldınız mı?
Metar Sevil5757 ben iki sene önce orda Songül hanımda doğum yapmıştım. Doktor hanım çok iyi işinin ehli bir doktor sıcak biri sert ve kaba değil ancak hastane eski baya. Sezaryenı hakkında bilgim yok
Bebekbeklrkn Sevil5757 Bizim tandıklar yaptı memnun sezeryan ama fazla para vermeye gerek yokki esenler kadın doğumda devlet ücretsiz yapıyor zaten yapan tanıdık çok temiz memnun