Ben Balıkesir yeni şehir hastanesinde doğum yaptım iki buçuk sene önce şimdi tekrar hamileyim yine aynı hastaneye gidiyorum bazı hemşireler hariç gerçekten çok iyi bir doğum ve sonrası geçirdim çok memnundum özel hastane gibii odaları var iki kişilik ama gayet büyük ve kullanışlı banyoları falan güzeldi yeni hastane olduğu için baya iyiydi