annemsii hiç yok mu açılmaniz.o zaman kasilmalariniz da yok.cunku kasılma ile açılma oluyor.nst de çıkıyor mu kasilmalariniz.varsa ilerler 41.haftaya kadar inşallah 🙏🏼❤️bnmde 39+3 benim şuan 2 cm acilmam var eğer ilerlemezse doktorum suni sancı vericek.😔bütün gün cam sildim yerleri emekleyerek sildim.alt kat ust katın merdivenlerinde mekik dokudum inşallah fayda eder.hurma,ahududu çayı ve ananas tüketmeye başlayacağım o da doğumu kolaylastiriyormus.