Kızlar selam. Ya dün kedimi traş ettirdim ve narkoz vererek traş ettiler. Veteriner ne olur ne olmaz bugün kalsın yarın alın dediler. Bugün aldık ve teninde çok kötü bi koku vardı çiş kokusu mu anlayamadım. Tenini kedi ıslak mendilleriyle sildim koku gitti. 15 20 dk sonra severken yine bi koku geldi durduk yere. Neden olabilir ya