betmet2018 Merhaba arkadaslar 37. Haftaya giricez salı günü kontrol var sizin doğum yönteminiz belli oldu mu? Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Neden?
Eflinlina betmet2018 ben 35 haftslık hamileyim nasipse 11 ocakta doğum şeklimi konuşacağiz ama ben sezeryan istiyorum cünkü normalden cok korkuyorum herkezin acı eşiği farkli bende kendime bu daha uygun olacağini düşünüyorum 🙈🙈