Elsiya-1 Kızlar acilll 5 gündür femara kullanıyorum bugün kontrolde sol tarafta iki yumurta büyümüş 13 mm doktor ikiz olma ihtimali yüksek dedi. Ben tek olmasına da razıyım ikize de hazırım sizce büyüme güzel mi ikiz olabilir mi
Zeyna27 Elsiya-1 18-22 mm çatlama noktası 13 mm ise bi kaç gün bekleyin öyle iğne vurun ki doktorun ne dedi tabi bilmiyorum ama
edasontr Elsiya-1 olablr benmde femarayla kaldım ikiz ama doktor yumurta yk dedi bana oysaki ikzlere kalmısım bile 🥰
Elsiya-1 Zeyna27 daha ilk kontrolüm yumurtlamaya kadar iki günde bir gideceğim iğneye gerek olmadığını söyledi ilk aşamada
Zeyna27 Elsiya-1 valla kendiliğinden çatlıyor mu bilmiyorum ama benim doktorum klomen verdiğinde 17 mm olmuştu kontrolde bigün arayla ilişki yap dedi kızım 17 aylık iğnesiz oldu
noble1 Bu ay reglin 2.günü çağırdı doktorum ilaç başlayacaz dedi femara ya da klomen muhtemel. ikiz gebelik ihtimali normale oranla yüksekmiş, bende kg sorunum olduğu için ikis olursa naparım diye düşünmekle beraber fena da olmazdı tek seferde iki 🤣🤣