Bugün 15+2 günlüğüz hala mide bulantım devam ediyor anlımda hergün sivilce çıkıyor yüzüm rengim çok soluk bir şey yiyemiyorum yediğim midemi bulandırıyor 2 gün önce gittik doktora kız dediler 2 doktorda kız dedi dönerdi acaba dönsün istemiyorum 😅 benim gibi olan kaç kişiyiz sizler neler yaşıyorsunuz