Selincik123 Belimden sol kalçama vuran çok şiddetli özellikle yatınca bıçak saplanır gibi ağrı var uyku uyuyamıyorum 1 aydır yaşayan varmı lütfen yardımcı olun
16Gizem16 Selincik123 ben yaşamıştım sürekli dinlendim sabah akşam kantron yağıyla masaj yapıp sargı beziyle iyice sariyordum değnekle wc ye gittim geldim ağırlık vermedim üstüne magnezyum da içtim bu şekilde geçti birde sıcak su torbası yaptım sürekli
Tuggcee15 16Gizem16 Ne kadar süre sonra geçti herkes doğumdan sonra geçer diyor bende yaşıyorum aynısını 1 aydır ve çok zor dayanılacak gibi değil
16Gizem16 Tuggcee15 valla ben yatarak riskli geçirmiştim 50 gün çektim ama yaptıktan 1 hafta içinde geçti