Nazli67 Kızlar hep Yeşilçam düşkünlüğüm vardır ve alyazmalım filmini çok severim. Evlenmeden öncesinde bile kızım olursa adını Asya koyacağım derdim ama şimdi birçok yerde karşıma çıkıyor çok duyuyorum o yüzden biraz uzaklaştım başka isimlere bakıyorum ama Asya’dan da vazgeçemiyorum hep aklımın bi köşesinde. Ne yapmam lazım bana yardımcı olun 😔😔 bu arada kızımıza tek isim koymak istiyoruz
Necla06 Nazli67 eşimde senin gibi Asya ismini çok severdi benimde hoşuma gidiyordu olabilir diye konuştuk ama Defne daha çok hoşuma gidiyordu eşimde beni kırmadı sağolsun ☺️ Çevrende çok yoksa Asya koy içinde kalmasın ☺️
Reyyan1310 bende Asaf ismini yıllardır çok severim malum dizisen sonra popüler oldu ama oğlum olsaydı yinede Ömer Asaf olacaktı çünkü kimse beni ilgilendirmiyor ama gel görki kızım olacak inşaAllah ☺️
Nazli67 [bilinmeyen] tek sade olsun istiyoruz ayrıca bazen ikisi kullanılmıyor biri söyleniyor diğeri söylenmiyor bu gibi sorunlar olsun istemiyoruz 😊
HandeAnne Nazli67 birinin söylenmesi neden sorun olsun ki benim de iki ismim var birini kullanıyorum iyi ki de iki tane birini çok sevmiyorum diğerini seviyorum ya bi tane olsaydı ve onu beğenmeseydim 😁
Nazli67 [bilinmeyen] çok güzel isimler ikisi de 😍 ama tercih meselesi. Biz tek olsun herkes aynı ismi söylesin düşüncesindeyiz 😊