Arkadaşlar merhaba 37 haftalık bebeğim 3600 gram çıktı hep iri çıkıyor çok kilo almadım gebelik şekerim de yok. Normal doğum yapmak istiyorum hoca zor diyor suyu da biraz fazlaymış böyle bir durum yaşayan var mı. Önceleri bebeğin kilolu olması mutlu ediyordu şimdi tedirgin ediyor