K-Canseven biz de pazartesi 38+0 olucaz,dün Dr um bana çatı muayenesi yaptı ve açıklık yok biraz yukarda daha bebek dedi.ama nst de sancılarım çıkıyor …ben de kanala girsin diye egzersiz yapıyorum hareket etmeye çalılıyorum.ne zmn iner acaba insin diye uğraşıyorum