Kızlar merhaba üniversite hastanelerinde hsg çekiliyor evet ama ben anestezili olsun istiyorum acaba bi miktar verip yaptırma şansımız oluyormu. Burda bi özel hastaneye sordum 7.500 dedi de çok geldi o yüzden bu konuda bi şans varsa en azından 1-2bine halledebilir miyim acaba