Merhaba kızlar bebeğim1 ay 8 günlük bugün kontrole götürdük doktora baktı muayene etti karnı şiş gazı var dedi bi ultrasonla da bakılsın dedi ultrasonla bakıldı karaciğerinde leke var dedi doktor bende korktum korkulacak bişey değil dedi hemanjiyom 3 ayda bir kontrole getir dedi 2 yaşına kadar geçer dedi ama ben yinede çok korkuyorum karaciğerinde olması korkuttu beni başına böyle şey gelen varsa lütfen bilgilendirin beni😔