Mutluluk71 Heycan, korku ,mutluluk ah nasıl anlatılir ben bu 3 ünu bir arada yaşadım 😁😊 Sıra geldi benim normal doğum hikayeme Ben kendimden pek emin değildim doğuramam dedim ama öyle olmiyormuş iste 16 aralik kahverengi bir akintiyla uyandim sabah hafif hafif sancilarim vardı evet heycan işde orda başladı ben aldiriş etmedim dokturumu aramadım 17 aralik akintim devam etti ve saat 4 de uyandım bir sancı bir sancı tabi sık sık gelen bir sanci değil hafif hafif ah dedim bumuydu doğum sancisi yat uyu dedim yattim uyudum sabah 7 de takrar sanciyla uyandim nişanim tam gelmiş hemen doktura geldik 1 cm acilman var eve git dedi eve hemen gelmedik cunki konturolumde vardi ayni zammda dokturuma görundum oda 1 cm acilmn var dedi kan idrar aldi ve sonuclari bekledik saat 3 e ce neyse ben hafif hafif 15 dk bir gelen sancilarim var eve geldik aksam saat 9:30 oldu ve benim sancilarım 5 dk bir gelmeye başladi doktura geldik 3 cm acilman var eve git dedi ben agridan bagiriyorum bagirdirm ben eve gitmem dedim odama alindim ve sancilarim sidedlendi sen bugun dogurmazsin dedi ebe bende bagirdim sinirlendim ona cik git odamdan dedim o odamdan cikti saat 10 :25 gece benim acilmam 10 cm oldu ve doguma alindim yarim saat icinde acilmama inanamadılar ben dogurduktan sonra ebe geldi ve bir suru laf soyledim beni eve yoluyordun birde dedim ama kizlar gercekten sanci felan cekmesi zor ama bebeginize kavuşunca hersey unutuluyor yırtik hisedilmiyor su kesesi patlatilması hisedilmiyor sadece az dikişlerimiz aciyor oda olucak yani bebegim ^kızım ^ 3kilo 700grm dogdu herseyi iyi emzirdim uyuyor yanimda mis gibi kokuyor Allahim herkese nasip etsin 39+4 haftalik dogurdum ben kizlarr 💕💖💃 hakkınizi helal edin valla uzun uzun anlatayim dedim
Minikpanda Mutluluk71 senden mutlusu yoktur suan canm hayirli omru olsun bebisinin allah anali babali buyutmeyi nasip etsin canm
Necla06 Mutluluk71 masallah kilosu ve normal Doğum 💪🏻☺️ Güçlü anne güle güle büyüt bebeğini 🤲😍 darısı bize olsun diye de dualarını eksik etme lütfen. 🙇🏻♀️
mineeeee Mutluluk71 Gözünuzaydin olsun.Rabbim analı babalı büyütsün insallah.Bizede dua edin lutfen .Sağlıcakla bizlerde bebeklerimiz ı kucaklarimiza alalim
Mutluluk71 mineeeee etmez olurmuyum canim valla o sancı sırasında en cok allaha yalvardım Allahim sen yardım et dogum sancisı cekecek büttun anne adaylarina 😙😙💕
Endegerlimoglum Mutluluk71 maşallah Allah ana li babalı büyütsün. Açılmanın o kadar olmasını neye borclusun bisey yaptin mi
Mutluluk71 Endegerlimoglum canim katkısi oldumu bilmiyorum ama sancım sidetlenince meryem ana otunu suya koymustum ve ictim ondan birde Allaha yalvardim 💖💕 Allah yardimcimiz oluyor kizlar o sanci cekiliyor ama sonu muhteşem