Gulcankrty_20 Anneler merhaba bebeğimin bugün hareketlerinde azalma var gün içinde belki 1 2 kere hissettim sizce normal mi ? Yoksa doktora gorunmelimiyim
Melike_4949 Gulcankrty_20 benimde 38 haftalik hamileyim azalma var yeri dar kaburgama baskı yapıyor artık rahat dönemiyor
Azizeozcn Doktorlar günde 10 kere hareket hissedilmesi gerektiğini söylüyor diye biliyorum. Sırtüstü ya da sol tarafınıza yatarsanız tatlı yiyip hissedebilirsiniz. Bebekler büyüdüğü için artık sığmıyolar son zamanlarda hareketlerde azalma olması normaldir 🥰
Gulcankrty_20 Azizeozcn gün içerinde hep öyleydim sırf üstü sola yattım ve üstüne çikolata yedim bol bol ama hissedemedim acaba bişey olmuş olabilir mi
Azizeozcn Gulcankrty_20 hayır lütfen telaş yapmayın stres bebeği de sizi de olumsuz etkiler. Uykucu bir bebişiniz var ve sığmıyo yerine hareket alanı daraldı muhtemelen 🙂
Hilalhamzaa Bende 37+2 yim sabah saatlerinde hissetmiyordum sabahtan beri birseyler yedikçe hareketleniyor minik yavrum