Kızlae bugun sabahtan beri ara ara karnımın alt tarafından guruldama sesı gıbı ses gelıyor hıssedıyorumda. Sankı boyle su boşalır ya lıkır lıkır oyle bı ses. Ve hıs. Ama su gelmesı nısan gelmesı falan yok. Hıckırırdı oyle bısey degıl. Gıııırrrrr gıbı bısı. Yaşayanınız var mı ? Bebek 13 gun ondeydı en son doğum belırtısı falan mı ondan korktum .