Busraaslan0 ilk kez ve 22 günlük anne olarak yorum yapıyorum☺️ yenidoğan zıbınlarının hepsini uzun kollu kruvaze model tercih ettim aşırı kolaylık sağlıyor bir de kendinden eldivenli olanları aldım tam geliyor diğer eldivenler direkt çıkıyor çünkü. Çorapta 1-2 defa taktım ama zıbınlar çok işime yaradı. Bolca alt üst takım almıştım iyi ki öyle yapmışım çünkü çok sık kirleniyor illa kusmuk çiş kaka bişey oluyor bazen gün içinde 2-3 kez değiştiriyorum 😅 dışarıya çıkarken giydirmek içinde havadan dolayı kadife tulum vs tercih ettim. Yani çok fazla kat kat ve kalın giydirmiyorum dışarıya çıkarken peluş kundak tarzı bir şey almıştım ona koyup pusetine koyduğumda yeterli oluyor