Aleynakymzalp siz randevuyu alıyorsunuz sadece girip usg çekilmiyorsunuz ödemesini randevunuz olduğu gün ödeyeceksiniz tabii ki. Muayene randevusu aldığınızda ücreti nasıl gittiğinizde ödüyorsanız bu da aynı şekilde. Özel hastaneleri işletme gibi düşünün. Nasıl her market her mağaza her restoran sizden yarın alacağınız şeyin ücretini bugün alamıyorsa bu da aynı şekilde. Çünkü her gün sonunda hesaplar, kayıtlar vs toplanıyor usulsüzlük var mı yanlış işlem var mı diye inceleniyor. Sizin ocaktaki randevunuzun parasını bugün alsalar hesapları karışacak. Böyle şeylerle karşılaşmayıp ücreti pahalı ödemek istemiyyorsanız doğum paketlerinden satın alabilirsiniz. Doğumda da dahil olmak üzere gebelik süresince yapılabilecek bütün işlemler için en başında paket satın aldım 12 bin TL’ye her gittiğimde ücret ödeseydim bundan daha fazla ödeyecektim mesela 🤷♀️