Yaklaşık bir haftayı geçiyor faranjit olmuşum ama iyleşemiyirm serum yedim antibiyotik kullandım banamisin demiyor birgün biraz iyi hissediyorsam diğer gün kemiklerim başım her yerim ağrımaya başlıyor fena halde öksürüyorum ilk defa böyle bir şey yaşıyorum normalde 4 gün 5 gün süren hastalığım bir haftayı geçiyor hiç değişiklik yok aynıyım bu normal mi benim gibi olan var mı ya da benim gibi geçiren var mı ne yaptınız nasıl geçirdiniz