Alpbusee bir çok kullandığımız yiyecekler gibi fazla tüketimi sıkıntı canım ama ben de senin gibiyim sürekli kahve içmek istiyorum😩1fincanla durduruyorum kendimi 2-3bardak açık çay içiyorum bazen daha çok🙈kafein yüksek bu grupta ondan sıkıntı,kahve de bazen 2fincan içebiliyorum🫠