sevalciftci ben de öyleydim doktorum bebek baskı yaptığı içindir dedi ısrarla idrar testi ve kültürü istedim sonrasında enfeksiyon çıktı lökosit yüksekti onun üzerine 2 kez antibiyotik kullandım ancak hala düşmedi doktorum tekrar kültür istedi duruma göre 3.kez antibiyotiğe başlatacak siz de ihmal etmeyin bence riskli durum olabilir